Stiftende generalforsamling for VW-klub Kolding
Torsdag den 5. februar 2014 kl. 19:00 I klublokalerne Farbriksvej 24, 6000 Kolding Klubben er vært ved en forfriskning. Evt. forslag skal være formanden i hænde senest 29. januar 2015 Dagsorden som følger: 1. Valg af dirigent. Fremlæggelse af forslag til vedtægter, og godkendelse af disse ved afstemning med simpelt flertal. 2. Aflæggelse af beretning. (Ved formanden) 3. Forelæggelse af regnskab samt budget. (Ved kassereren) 4. Behandling af indkomne forslag. 5. Fastsættelse af kontingent. Bestyrelsen foreslår en ændring af kontingentformen, hvor alle betaler samme beløb, bestyrelsen foreslår kr. 50,00 pr måned for alle. Det skal ses i lyset af at klubbens økonomi er ved at være bæredygtig, derfor finder vi det mere retfærdigt at alle betaler det samme. Der åbnes mulighed for en evt. venneordning ”KGB Hangarounds” som betaler eksempelvis 350kr. årligt, men der må dog indføres en form for begrænsning i mulighederne for disse ”Hangarounds” 6. a) valg af bestyrelse i henhold til § 4. På valg er formand (Heino Rathcke genopstiller) På valg er kasserer (Sonny Møller genopstiller) På Valg er næstformand (Martin Schultz genopstiller ikke) bestyrelsen foreslår Ole Solmer På valg er Anders Ehmsen, John Østergaard, Michal Gaffa, Martin Schultz b) valg af 1-2 suppleanter. 7. a) valg af 1 revisor. b) valg af revisorsuppleant. 8. Eventuelt. Klubtøj, klistermærker m.v Aktiviteter i løbet af året Barvagt Bestyrelsesmøde VW klub Kolding
15-01-2014 1. Regnskab for 2014 2. Kontingentform 3. Barvagt 4. Aktiviteter 5. Generalforsamling (dagsorden og dato) 6. Klublokaler (hoved oprydning- og rengøring) (lokalevedligehold) 7. Mercendice 8. sponsorer 9. Festudvalg 10. Evt. Ad. 1 Regnskab gennemgået, klubben udviser et positivt resultat på kr. 7.514.00, saldo 31.12 på 11.645.00 Ad. 2 forslag til en forenkling af kontingentet, klubben foreslår et fast kontingent for alle medlemmer, og sløjfer hermed passivt medlemskab. Dettte spørgsmål skal naturligvis behandles på en generalforsamling. Der kunne åbnes mulighed for en ”Hangaround” hvor man betaler et symbolsk beløb en gang om året. Ad. 3 Der skal laves en ny liste, med barvagt, 2 og 2, Bestyrelsen kommer med et udkast ud fra medlemslisten. Barvagten har ansvar for at åbne klubben til den aftalte tid, rengøring af lokale og toilet, taget i mod pølse bestillinger, sætte øl i køleskabet og starte grill og stege pølser. Ad 4. Der ønske flere køreture. Forslag til køreture, modtages gerne fra medlemmerne. Det tilstræbes at lægge disse ture ind fast i en kalender, så medlemmer kan byde ind med ider til turene. (guide). Besøg i klubben fra forskellige leverandører b.la. Danco Oil, som vil komme og demonstrere. Træfkalender opdateres, og klubben inviterer evt. via FB til de enkelte træf, så man kan se hvem der kommer. Ad 5. 1. generalforsamling lægge sidste torsdag i februar. Fremover ønskes 1. torsdag i februar. Den indkaldes 4 uger før. Dagsorden sammen med indkaldelse, som sker via Facebook og hjemmeside. Ad. 6. Klubben ønsker sig nogle andre lokaler, bestyrelsen indrykker annoncer, og klubbens medlemmer bedes hjælpe med at dele dem via Facebook. Ad 7. klubben ønsker sig nogle bannere og nogle beachflag, som vi kan bruge ved træf og arrangementer som vi deltager i. En pavillion som vi kan bruge til træf og lign. Klistermærker til bilerne. Noget klubtøj med navn og logo. Ole S har et udkast på vej, som bestyrelsen kigger på, og indkøber et antal mærker til slag i klubben. Det bliver undersøgt hvad det koster at anskaffe de enkelte dele. Ad 8. Bestyrelsen arbejder med forskellige muligheder, evt. kontakt til områdes autoforhandlere og lign. Så vi kunne komme forbi til evt. åbenthusarrangement, og få lidt gaver til klubben. Ad. 9 Festudvalget skal vælges på en generalforsamling, og skal bestå af menige medlemmer fra klubben. Det betyder ikke at man som bestyrelsesmedlem ikke kan deltage hvis man ønsker. Ad. 10 Der lægges op til at man bruger klubben mere, og hvis man er der og skruer, så kunne man jo lige invitere andre til at kigge forbi, helt uformelt, via FB. Mere klare regler for benyttelse og opbevaring af ting i klubben. |